Costura

PIJAMEANDO 

[Al final en castellano]

Avui la cosa va de pijames! Després de veure tots els pijames xulos que es van cosir les noies per anar al sewing camp vaig tenir la necessitat de fer-me un i aprofitar així algun dels molts retalls molons que tinc per casa.

Tant per als pantalons com per a la samarreta he fet servir patrons de l’última revista ottobre de dona, per comprobar la talla. La veritat que ha estat un bon recurs perquè en comprovar que he encertat amb la talla i m’agrada, ja tinc diverses teles triades per fer més samarretes.

Per a la samarreta he triat el model nº 15 i ho he fet amb aquesta tela de balenes amb fons blau que m’encanta! Fa temps que la tinc i no sabia molt bé que fer amb ella fins que vaig pensar a fer-me els meus propis pijames. Com tenia el metratge molt just i no m’arribava per a les mànigues, vaig agafar un altre retall de tela grisa que tenia per aquí i arreglat. L’única modificació ha estat fer-li el coll una mica més arrodonit perquè no em quedés molt escotat.

Per als pantalons he triat el model nº 11. Tenia una altra tela grisa d’un to semblant i vaig decidir fer servir aquesta. M’ha quedat molt alt de la cintura i una mica curt per al meu gust, per això ho porto una mica baixat i queda una mica “cagat”. La modificació ha estat no posar-li punys en el baix de la cama encara que si hi ha un proper crec que l’hi afegiré.

I això és tot, encantada amb el meu nou pijama handmade 🙂

Patró: 15. Like a warm Hug / 11. Winter comfort

Teles: Balenes de Cal Joan, tela grisa dels Encants

Enllaço a rums i a fans de ottobre

___________________________________________________

Hoy la cosa va de pijamas! Después de ver todos los pijamas bonitas que se cosieron las chicas para ir al sewing camp tuve la necesidad de hacerme uno y aprovechar así alguno de los muchos retales molones que tengo por casa.

Tanto para el pantalón como para la camiseta he usado patrones de la última revista ottobre de mujer, para testear la talla. La verdad que ha sido un buen recurso porque al comprobar que he acertado con la talla y me gusta, ya tengo varias telas elegidas para hacer más camisetas.

Para la camiseta he elegido el modelo nº 15 y lo he hecho con esta tela de ballenas con fondo azul que me encanta! Hace tiempo que la tengo y no sabía muy bien que hacer con ella hasta que pensé en hacerme mis propios pijamas. Como tenía el metraje muy justo y no me llegaba para las mangas, cogí otro retal de tela gris que tenía por ahí y arreglado. La única modificación ha sido hacerle el cuello un poco más redondeado para que no me quedará muy escotado.

Para el pantalón he usado el modelo nº 11 sin puño. Tenía otra tela gris de un tono parecido y decidí usar esa. Me ha quedado muy alto de la cintura y un poco corto para mi gusto, por eso lo llevo un poco bajado y queda un poco “cagado”. La modificación ha sido no ponerle puños en el bajo de la pierna aunque si hay un próximo creo que se lo añadiré.

Y eso es todo, encantada con mi nuevo pijama handmade 🙂

Patrón: 15. Like a warm Hug / 11. Winter comfort

Telas: Ballenas de Cal Joan, tela gris de los Encantes

Enlazo a rums y a fans de ottobre

5 comentarios sobre “PIJAMEANDO 

Deja un comentario