Costura

SAMARRETA DE BALENES / CAMISETA DE BALLENAS

Avui em passo amb una entrada breu per ensenyar-vos una samarreta bàsica de màniga raglán una vegada més (sí, les que ja em coneixeu sabreu que sóc una boja d’aquest tipus de màniga :D). He utilitzat el mateix patró que en aquest cas utilitzant trossos de tela que em van sobrar del primer pijama que em vaig fer.

Hoy me paso con una entrada breve para enseñaros una camiseta básica de manga raglán una vez más (sí, las que ya me conocéis sabréis que soy una loca de este tipo de manga :D). He usado el mismo patrón que en este caso utilizando trozos de tela que me sobraron del primer pijama que me hice.

Aquesta tela m’encanta des del principi i crec que queda molt bé combinant-la tant amb gris com amb negre. En aquest cas he fet servir el gris perquè es vegi més estiuenca. Per a la propera (perquè segur que hi haurà propera jajaja) crec que la deixaré sense rivet en la màniga… vosaltres que opineu?

Esta tela me encanta desde el principio y creo que queda muy bien combinándola tanto con gris como con negro. En este caso he usado el gris para que se vea más veraniega. Para la próxima (porque seguro que habrá próxima jajaja) creo que la dejaré sin ribete en la manga… vosotras que opináis?

Patró: 09. Brave Firemen , ottobre 3/2013
Tela: Cal Joan
Enllaço a menuda inspiració i a fans de ottobre

Patrón: 09. Brave Firemen , ottobre 3/2013
Tela: Cal Joan
Enlazo a menuda inspiración y a fans de ottobre

6 comentarios sobre “SAMARRETA DE BALENES / CAMISETA DE BALLENAS

Deja un comentario